Friday 26 July 2013

HARI PERMUAFAKATAN

Hai semua yg sedang membaca ni. Awak ? Awak tau tak hari ni hari apa ? Hari ne hari sabtu. Yeahh semester 1 dah habis ! Hari permuafakatan pun tiba ! hoho :D Ok , tadi pagi sesi permuafakatan -.- syukur saya tida kena tiaww oleh parents saya. Itu sebab result saya ok dah. Lulus k lulus. Even saya pnya kputusan tu tidak memuaskan sprt yg saya ingin kan, sekurang-kurangnya, saya tida kena marah lagi depan kawan saya haha ;D  Dapat number 23/40 tu kira oklah kan ? Thanks to Maths ! haha. Nyawa-nyawa ikan result maths saya hihi. Huh ! Akan saya usahakan selebih-lebihnya lagi ni ! Ada harapan ni lulus PMR hoho :3 berharap sangatlah . 



Photo 

Nampak gambar kat atas tu? Tu lah result mid-year exam saya hihi. Ok lah kan ? Syukur takde 'E' . Setakat ni 'D' seja . Tapi kehadiran saya tu tak cantiklah . Sebab, kadang-kadang saya malas p school. Hihi. Congrate juga to my cousin saya sebab lulus dalam exam and congrate sebab dia dapat number 5 dalam kelas. 

DELOVISH | ME

haha . Sempat lagi kitorang ambil gambar dekat school tadi. Bosan menanti hihi. Ok lah, sampai disini sajalah. Bertemu kembali xD

No comments: