Sunday 28 July 2013

PLKN ?

Hai selamat malam :) hoho . Kecewa tahap gaban ni saya. Dengan masa yg sama, saya happy :3 knp harus? hha. Sebab, best buddy (SHANI) saya terpilih ikut PLKN tahun depan nanti. Happy untuk dialah. Syukur juga hihi. Tapi, susah sangat saya nak terima knyataan and perasaan ni. Yalahh, 3 bulan kitorang tdk dapat b'cntact dgn dia. Ada tu ada lh. Tapi tidak selalunya. Bukan 24/7 saya dapat b'contact sma dia nanti. Maklumlah, PLKN tu busy sangat. Huh ! Biarpun lama lagi program tu start. Tapi hati ni rasa mcm kejadian tu jadi pada hari esok pula. Fikiran melayang jauh entah kemana sudah ni. Berat sangat hati ni sebenarnya mau bagi dia ikut program PLKN tu. Tapi apakan daya. Tak boleh buat apa-apa dah :( Saya bersikap matang juga ni kayy haha. Kebaikan ikut PLKN tu memang MANTAP ! haha. So, saya try bersabar semampu yang dapat saya lakukan ! haha :D Terima saja cabaran Tuhan hehe. Harap-harap taklah jadi yang bukan-bukan . Sehh, lama lagi pun program tu haha. 

Break a leg Bridget !

No comments: