Saturday 10 August 2013

TAKKAN TERPISAH !

Hai, salam hai :D hari ini saya bosan yang tersangat bosan. haha.. Bosan cutilah pula.. Rindu pula sekolah sedangkan baru seminggu cuti haha.. Ok hari ini, saya nak buat entry baru setelah sekian lamanya saya tdk buat entry hehe.. Entry untuk hari ini pasal saya dengan c sengett saya (SHANI).. haha.. Sudah 2 tahun saya share moment brsama dia. Jangka masa yang lama bagi saya.. Pernah putus sekali jerr dengan dia :( Woahh jiwangg haha.. Memang betul lah.. Mungkin sudah dikatakan jodoh sebab , tiba-tiba pula dapat couple dgn dia balik sampai lah skg.. Err, sebenarnya pelik nak buat entry pasal kitorang ni.. Hho.. Takpa lah.. Korang bacalah sampai habis.. Kalau sudilah :D best dapat c sengett saya.. Dia bukan jenis yang jiwangg dan macam-macamlah.. hahha. Dia gila, kuat mengejek.. Sampai saya anggap dia tu abang saya sndiri dah.. Pelik kan ?  Sokayy, dapat merapatkan hubungan , haha :D kami bukan jenis yang jumpa then bemanja-manja.. Kami jumpa macam kitorang ni gangstar , haha.. Tak sah lah kalau dia tidak tumbuk saya time kitorang jumpa. Memang tabiatnya dah. Suka tumbuk saya.. haha.. Tapi saya masi terima dia seadanya :) Huh, penat cerita pasal dia haha. Tanpa disedari, panjang sudah saya taip haha..


Photo: Kubu pertahanan Ultraman  Photo

Haha. Nampak tu? Haa, tu lah bukti yang dia memang gila.. Haha.. Gila positive kayy.. Bukan gila negative tu.. Suka buat lawak.. Even dengan family dia.. hehe.. Huh, cukup sampai didini lah entry saya.. saya pun penat sudah ni menaip :) 

see you soon :)

No comments: