Sunday 2 June 2013

Facebook boring



Heloo ! Hari ni saya bosanlah. Setiap kali saya bosan, mesti saya buat entry . Dan dalam entry saya ni mesti saya mengatakan bahawa diri ini bosan ! haha. Betul? Elehh, bukan sengaja pun. Itu kenyataannya haha. Untuk hri ini, saya sorang ja di rumah. Famili saya prgi jalan entah kemana ,haha. Malas mau ambil tahu. Saya diam-diamlah di rumah. Jadi budak alim gitu haha. Sya malaslah mau update-update facebook. Entah knp saya rasa bosan bila on facebook. Saya on facebook pun untk main game jak. Buang bosan. Hehe. Saya lebih suka main game tetris daripada buang masa post-post di fb. Saya bukan jenis suka facebook, hehe. Yelahh, lain orang lain citarasanya kan ? Dulu saya mmg obses dengan fb. Sudah kenal dgn blog, rasa bosan pula dgn fb :p.
Benci facebook tuh takda lah yaa. Cuma bosan saja. Hehe.. Cukup sampai sini sajalah. Kbyee :*

No comments: