Saturday 8 June 2013

Tired | Boring. (Maybe last)

Mornight readers :D Di pagi-pagi buta ni pula saya teringin buat entry. hehe. Penat ni penat. Dari semalam lagi update blog. Tengoklah perubahan yang ada pada blog saya ni. ( itupun kalau korang nmpklah) Oleh sebab saya ni Newbie, saya blajar-blajarlah edit-edit blog saya ni. Tukar background, tukar font, tukar header. Sampai header saya mcm tu haha. Berusaha pula saya pasal-pasal blog ni kan ? kalau pasal blajar, tak kuasa I ok haha :D Tuh yang pelik kan . hehe. Tinggal dua hari lagi sehari lagi cuti. Besok start busy study sudah. Sediakan panadol ok ? Itu yang penting, haha. Main-main kay. By the way, saya ada jumpa background yang cantiklah tadi. cantiklah sangat haha.



http://data.whicdn.com/images/63866744/thumb.jpg



http://data.whicdn.com/images/63866624/thumb.jpg





Comel ? Cantik ? haha. Itu bukan saya yang design yerr. Saya jumpa jerr tadi. Kalau korang malas dah nak cari, ambil jerr link kat situ. Saya dah  sediakn,hehe. Manala tau malas dah nak cari. Saya cuba tolong ja kay. Tutorial semua tuh, saya belum ada. Saya ada ni jerr :) Harap korang sukalah hehe. Lagipun, maybe hari ni last dah saya online . Sebab saya mau fokus dengan blajar. The last pmr candidates ba ni hihi. Oklah, see you later sweety ;)

#sorry. Link gambar yang satu tuh takda. Tak sempat nak letak. Mata terlalu berat sudah. hihi

No comments: