Sunday 2 June 2013

confused

Hola there people ;) What a boring day. Today is Sunday and yeah I've spent my time with my family to God for 1 hour at the church (antam punya english). Ok lupakan pasal tuh. hahaha. Alahh, aku bosan sangatlah hari ni. Makan tidur jak kerja di rumah. No mood study ok ! Nampak tajuk entry aku tu? yeahh, aku memang confused. Confused sebab blog ni lah. Syok-syok aku design blog aku, tetiba header aku t'padam secara tdk sengaja. Dari hari kelmarin lagi aku cari tutorial buat header. Jumpa tu memang jumpa. Tapi semua yang guna photoshop,photoscape. Semua transparent. Aku taknak macam tu ! Sebab aku malas edit hehe. Korang tengoklah header aku skg tuh. So ugly haha. I'm still searching -.- Harap-harap dapatlah aku tukar header aku balik. Untuk pengetahuan korang, aku ni blogger baru. Manalah nak pandai-pandai kalau edit blog. haha.  Kepala otak aku pun bingung sudah. Kalau nak pecah otak pun boleh juga haha. Aku belum profesional ! Itu kesimpulannya haha.

No comments: