Saturday 22 June 2013

• FINALLY •

Hola people. Boring ni -.- ok, hari ni, malam ni, first time update blog guna android. Rasa pelik sikit sebab t'biasa update blog guna lappy kan, hhi. Biarla ni jadi pngalaman sikit bagi saya, ngeee :p ok, hari ni saya sorang jak kat ruma. Parents saya jalan pegi rumah jiran. Hangout gitu , haha. Tambah bosan saya di rumah. Tiada kwn b'cerita. Adapun, texting saja :3 hihi. emm, saya nak bagitau sikit Pasal exam sem 1 hari tuhh. Guess what ? Sepanjang 5 tahun saya ambil exam di skolah mnengah, ni tahun kedua saya llus exam ! Of course lh saya happy :) hihi. Finally, saya lulus exam atas usaha saya sendiri, hehe. Thanks God ! Tidak sia-sia juga usaha saya. Thanks to my Mr.Pendekk ' Shani, because he gave me support. He teach me. He help me. Hehe.. emm, harap-harap time exam PMR nanti saya lulus lh, hehe. Ohyaaa ! Oleh sebab saya lulus exam sem ni, biasiswa saya tidak di tarik balik, hehe :D hadiah yang amat berharga :3 oklah, cukup sampai dsini sajalh. Goodnight :*

No comments: