Saturday 4 May 2013

B.E.S.T.F.R.I.E.N.D ツ

Hye people 
Indahya petang hari ni.. Minum coklat panas utk jmuan mkan petang pada hari ini ;p jangan jealous yerr haha..
Ok, nampak tajuk tuh ? -BESTFRIEND- kamu yang baca ni, confirm ada BESTFRIEND kan? kan? kan? hhi. Mcm sy juga la.. Saya pun ada kawan.. kawan yang boleh dikatakan BESTFRIEND..Ok, nak taip panjangggg ni.. hha.. Cakap2 pasal BESTFRIEND ni, I want to tell you about my Marshmallow Bestfriend  ツ .. Mereka Girlfriend saya, kawan saya, tempat saya mluah.. Mereka lah sgala-galanya bg saya :P Bukan kawan saja BESTFRIEND saya tuh.. Famili, parents and Boyfie saya pun adalah BESTFRIEND saya juga.. Mereka terima saya seadanya.. Mereka sayang saya seadanya :) Jiwanggg lah pula ! haha.. Perangai yang gila-gila tu kena trima juga la kan kalau BESTFRIEND ?Coz, begitu la BESTFRIEND haha..

Me | Claudia



Ester | Erra | Me | Donna
Mereka semua sama gila dengan saya :D terutamanya my very very bestfriend ever, Claudia Aurel M. Dalam masa yg sama juga , dia adalah cousin saya sndiri.. Kitorang dduk satu klas.. Kitorang ada hobi yang sama :D Suka buat benda yang 'bodoh' .. Suka buat lawak .. Suka kena kan sesama sendiri :P and we're totally same :D kecuali , dalam akedemik yang beza sangatt haha.. Kwan saya ni pandai sangatt .. Bukan macam saya ni yang tidak seberapa hhe (malu) .. Dia slalu dapat TOP 3 dalam klas .. Proud for her .. Luahan saya cukup sampai disini shj.. See you all :-** ! 

No comments: