Sunday 5 May 2013

Penat | Tired

Hola para pembaca ! Huh . Saya penat tau . Sehari suntuk menghadap laptop jerr. Tuh sebab saya bosan. Lagipun , saya ni kan 'newbie' dlm blog ni. So, saya online ni utk dsign blog saya sendiri. Untuk blajar plbagai benda lah yang saya tak tau -.-' . Mata saya pun da berat dah. Tingu code tuh, tingu code ni, copy&paste code , erggghh ! Sampai lupa rehat la pula. Boleh dikatakan, lupa diri sendiri haha. Mumy saya pun marah dengan  saya juga sebab tak pndai nak prgi rehat . Err saya ni keras kepala sikit. Jadi, tdk la dngar ckp mumy saya :D haha. Well it's me la . Susah juga yaa nak edit blog. utk para newbie je lahh .. Klau yg pro tuh, jangan la nak heran pula hhe.. Saya sbenarnya masih blank nak edit blog. Tp, syukur atas bantuan cousin saya sndri , CASSANDRA M sebab sudi tolong sy mcm mna nak edit blog. Awww' Hhe.. Tapi, sy masih bingung sndri haha.. Kena lebih berusaha sndiri lah ni kan ? Kepala saya skg pun sakit sebab takda rehat sehari. Asyik menghadap laptop jaa :D haha.. Cukup sampai sini sj la.. Tangan saya pun dahh sakit ni .. hhi Ok bye people , muaaahhh !

Betulkan ? hehe :)

No comments: