Saturday 25 May 2013

.NOT FREEDOM YET.

Hola people. Bosan lah di petang hari ni. Bagus saya buat entry kan ? Elehh, bagus lagi prgi buka buku then belajar kan? hahaha. Tapi, susah lah nak tahan nafsu untuk pergi online ni haha. Kena layan juga. Maklumlah saya lama dah tak update blog saya ni. Busy study. Minggu lepas kan mingg exam. So, there's no time to online (kononlah). Online tuhh tetap ada. Tapi setakat cek-cek saja. Buang stres dalam kepala otak ni haha. Ok, exam dah habis. Bagi yang pelajar form 4 tuhh mmg lah happy. Coz dorang setakat exam sem.1 ja. Saya ni pelajar form 3, mana lah nak FREEDOM and HAPPY mcm dorang tuh. Saya kan 'THE LAST PMR CANDIDATES'. Hhaha. Kena berusaha lebih banyak ni supaya time bebas nanti biar sampai senyum lebar haha. Well, impian saya dalam exam PMR nanti, I want this -> 7A .. Bukan senang weyy nak dapat straight A. Kecuali lah saya ni orang yang terpintar sedunia. haha. Tapi sayangnya saya bukanlah pintar sangat. Saya ni bingung sikit haha. Time exam tu pun saya dah rasa susah sangat. Sebab suka belajar last minute. Bangun subuh-subuh baru blajar untuk exam. Sekali time exam start dah. Haha. Garuk kepala sampai botak. Soalan exam susah. Confirm lah keputusan exam saya ni failed. Sepanjang 3 tahun sy skolah d SMK Beluran Bestari ni, sy hanya llus exam sekali ja. Haha. Memalukan ? hahahaha. Sy lemah dalam subjek Sejarah dengan Maths. Itulah punca saya gagal exam.

Betul bukan? FREEDOM IS NOT FREE. Kita kena lah berusaha baru dapat FREEDOM tu free-free. Haha. Ok sampai disini saja lah ;)

2 comments:

a said...

Based on my experience, buat banyak-banyak latihan sampai kau mau muntah. hehe Mau dapat yang terbaik mestilah kena struggle cuz. :)
All the best for you. Pmr tu senang ja ba. hehe

Unknown said...

Hehe. I will cuzz. Thanks for that. I will try all my best sampai temuntah. haha