Saturday 4 May 2013

Netball :)

Hai semua :) saya mau bgtau yang saya ni aktif dalam sukan bola jaring hehe.. Kenapa ? Itu hobi saya lah. Bukan setakat hobi saja tau. Impian saya jg tuh. Ingin menjadi seorang pemain yang profesional dan berjaya :D maklumlah, saya dapat posisi yang paling susah dan mempunyai tnggungjawab yang besar. Nak tau apa posisi saya ? Goal shooter. Haaaaaa' susah kan ? silap-silap tak terjaring satu gol boleh kena marah 1 kumpulan. Apa-apa pun, saya tetap sayang dengan posisi saya ni. Best tuh memang best la tapi, kena ada banyak usaha :)


 Haha :D ni gambar time kitorang latihan sblm prlawanan MSSB BOLA JARING. Dalam gambar sbelah ni, saya si baju kuning hhe. Sy sedang menshot tu :D Para pemain bola jaring tu memang hitam haha. Maklum lah, berlatih di bawah sinaran matahari yang panas haha. Sampai kulit pun 'hangus' haha. Kitorang mmg penat sangat dgn semua latihan tu. Tapi, mmg best time latihan tu biarpun didera oleh coach untk buat drill yg m'menatkan. Ketawa bersama , penat pun bersama haha. Susah tau drill yang coach bagi tuh. Saya sbg pebjaring, kena suru shoot 100 kali . Arggghhh ! tangan saya mmg sakit .
 Lepas latihan berminggu-minggu tu, akhirnya, Perlawanan MSSB Bola Jaring pun tiba. Perasaan takut, nervous , excited tuh mmg ada la. Sebab, pherrrr ! Lawan kitorang tu banyak pngalaman . Semua hebat-hebat belaka. Takut I ! haha . Tapi, saya kuatkan saja semangat saya. saya pray , pray and pray . Bila turn kitorang pla yang main, huh ! Saya lupa suda dunia . I'd try my best time tuh. Tapi, takdir Tuhan suda bagi kitorang kalah :( At least , saya ada shoot. hhi

Nanti saya cuba lagi semampu yang saya boleh buat. Tapi tunggu tahun depan ;D saya da jadi atlet bola jaring kat skolah da 2 tahun tau :) 


THANKS FOR READING :)

No comments: