Saturday 4 May 2013

Night again ︶︿︶

Sekali lagi , haii !The time fly so fast. How hate am I . I don't like when the night come ! I hate when the world become so dark ! I hate it ! Ugggghhhhh ! Hahaha :D gara2 malam, saya sendiri pandai sakit hati.. Saya sbenarnya tdk suka dgn 'malam'.. Sebab trlalu gelap.. saya lebih suka kalau matahari timbul :) Terang terus dunia nii hehe .. Kalau malam, saya kadang-kadang takut.. Takut akan HANTU.. hahaha.. Saya ni mmg penakut.. Bukan malam sja yang sya bnci.. Saya bnci apabila mata ni suda terlelap , sehhhh .. Hahaha.. Sebab, bila pagi sudah datang, saya malas sangatt nak bangun ;D bukan saya sja kan ? Korang pun sama juga mcm saya kan ? Bila matahari da timbul, susah sangatt nak bangun, hhi.. bila best dibuai mimpi, tiba-tiba mata ni pandai terbuka sendiri ( yekerr?) .. Apa-apa pun, ni smua anugerah Tuhan :) Kena bersyukur lah juga kan ? Sampai disini saja lah yang saya dapat ceritakan tentang saya :) Thanks for reading, muaaahhh !

No comments: