Monday 27 May 2013

I DID IT. HAHAHA

Salam hai kamu semua. Hari ni saya bosan sangat-sangat. Sampai stres pun datang. Hari ni saya tidak betext or oncall with someone or somebody . haha. Apa-apalah. Yang penting , hari ni sya bosan tahap gaban weyy! hahaha. Stres habis. So , sebab-sebab stres ni lah sya online then design-design blog saya yang tak seberapa ni hehe.  Ok , sehari ni saya tengok lappy ja ni. Blajar mcm mna buat 'ABOUT ME' . Nampak 'ABOUT ME' saya tu? Haa ~ Itu hampir setengah hari saya buat tau. Saya sangka susah lah sangat. Rupanya senang jak. Kena buat Photobucket lagi lah (tetiba minat dgn photobucket). Ok ka ? Well , I did it.   Juga saya buat daisypath tu tadi. Macam salah ja saya buat kan. Maklumlah , failed english , haha. Err, cuti ni taktau nak buat apa. Setahu saya, saya mampu duduk diam-diam, makan, tidur, kemas rumah then online sj. Begemuk lah badan ni. Buka buku buat homework pun saya tak mampu. Tak mampu sebab malas. hahaha. Mood malas selalu datang time cuti macam ni hehe. Elehh, macam saya sorang ja yang malas skg. Confirm lah kamurang ni pun malas-malas kan time cuti? hehe. Teka jerr ok. .Tambah-tambah lagi, saya takda kawan di kampung skg. Smua cousin saya ikut Khemah Muda-Mudi di Telupid. Saya mau ikut juga khemah tu. Tapi, parents saya tak suru. Anak perempuan kesayangan dorang kan saya ni. Memanglah susah sangat nak dilepaskan ahaha. Oklah, buat entry sepanjang ni ja lah. Parents saya panggil dah ni. hehe. See you soon :*

No comments: